marți, 18 octombrie 2011

*Excrocii de la Rosia Montana

…De fapt, la Rosia Montana nu exista nici un excroc. …Poate doar in trecere, cu gandul sa-i excrocheze pe cei de acolo. Am pus titlul asta doar asa, ca sa va intrig. Adevaratii excroci sunt aici, la Bucuresti, pe la palatul Victoria si pe la Cotoroceni si pe unde si-or avea barlogul cei de la Gold Corporation. 

 Abia am terminat de vizionat acea asaziza reclama TV in care unei mame cu doi copii minunati nu-I vine sa creada ca la 42 de ani nu mai are un loc de munca si trebuie sa-si intretina copii din pensia mamei sale, din crosetat ciorapi, cusut lenjerii de pat si copt prajiturele. Am vazut zilele trecute, pe aceeasi tema – Proiectul Rosia Montana – aceeasi excrocherie sentimentala, cu un batran. 

Nu stiu, s-ar putea ca “actorii” din clipurile respective sa fie foarte buni sau sa fie chiar oameni sinceri din Rosia Montana. Foarte convingatori si cred ca si efectul clipurilor e foarte aproape de efectul scontat de cei ce le-au facut dar mai ales de cei ce le-au comandat. 

Totusi!... Dece imi apare tot timpul in minte – la sfarsitul fiecaruia din clipurile publicitare in discutie – ranjetul regretatului Gheorghe Dinica - din finalul filmului “Filantropica” - parafrazandu-si rolul: “V-am pacalit idiotilor! V-am luat aurul!”? 

Ceea ce face Gasca lui Basescu in cardasie cu Gold Corporation este escrocherie sentimentala. In final romanii din Rosia Montana si cei ce ar ajunge pe acolo - cautand un salariu - se vor alege si munciti si cu aurul luat. Cu alte cuvinte – daca mi-e permis pe romaneste – si fututi si cu banii luati. 

Am sustinut tot timpul ca tara asta ar fi avut tocmai acum, in criza, nevoie sa-si valorifice bogatiile dar... NU cu hotii astia la guvernare. 

Eu sunt din Bucuresti si de la 1 Martie 2007 n-am mai avut un loc de munca stabil iar – de cand a venit Boc de-a dreapta Basedintelui – de doi ani am muncit mai intai o luna DA, doua NU, mai apoi o saptamana DA, trei NU si in ultimu’o zi DA, sapte NU. Am 58 de ani si locuiesc cu sotia in doua camere semidecomandate, la bloc, cu tot ce-mi dau ai lui Boc pe teava sau nu, facturat-furat, fara posibilitatea de a creste in curte un pom si un pui de gaina. Nu stau ca cei din Rosia Montana cu o buca pe un munte de aur si cu cealalta pe un munte de argint lasand sa mi se legene cele ce atarna pe vaioaga cu uraniu. 

 Fratilor, daca va e foame, nu mai stati cu mana intinsa la straini, iar daca guvernantii, vi se pare numai ca va vand, puneti oameni buni mana pe ghioage si terminati cu vaicareala cu excrocheria si cu guvernantii care v-au mintit in campania electorala ca sa va poata azi fura pe fata si - acolo unde “nu tine” – sa va excrocheze si – daca nici asta “nu tine” – sa va “faca” la sentiment, pishindu-si ochii! Daca va inchipuiti ca si-i vor pisha la mormantul vostru va inselati. Ei abia catadicsesc sa-si pishe cate un ochi doar daca moare cate un senior adevarat si asta pentru ca la trecerea in nefiinta a seniorilor adevarati, intotdeauna, e de fata cel putin o (una bucata) televiziune importanta. Altfel, sezonul ochilor pishati e numai campania electorala.  






Un comentariu:

  1. Stiai ca acest sir de evenimente a fost initiat de Adrian Nastase macar? Tot acest rahat nu este decat o consecinta a actiunilor puterii din 2000 - 2004.
    Hai ca-ti fac un scurt rezumat pentru ca probabil nu te-ai documentat inainte de a publica articolul (iar daca crezi ca vorbesc prostii te rog sa-mi aduci argumente bazate pe realitate, nu pe crezuri personale):
    - 20 decembrie 2000: Ion Iliescu il desemneaza pe Adrian Nastase prim-ministru al Romaniei
    - 2002: Romania pierde dreptul de a stanța lingouri de aur (Guvernul Adrian Nastase, PSD -28 decembrie 2000 - 28 decembrie 2004). P.S: vezi in ce conditii s-a pierdut acest drept si vei trage singur concluzia ca fie a fost premeditata miscarea fie a fost o eroare grava de guvernare.
    - intre 2004 si 2006 deoarece Romania nu mai avea dreptul de a stanta/vinde aur pe piata internationala GUVERNANTII au decis inchiderea minelor de aur (GUVERN PSD, ADRIAN NASTASE)
    - printr-o serie de "evenimente dubioase" RMGC prinde aripi sub ocrotirea GUVERNULUI si toata legislatia devine favorabila acestei societati; o serie de legi sunt modificate astfel incat devin favorabile RMGC
    - Adrian Nastase se declara public impotriva proiectului minier insa toate deciziile politice date de Guvernul condus de el arata alta directie
    - doar pe vremea guvernarii PDL tot scandalul a devenit public, chiar daca miscarea impotriva RMGC are radacini vechi in istorie
    Asa ca te intreb acum pe tine ca om rational daca vinovatii sunt cei care acum duc mostenirea sau cei care au lasat aceasta mostenire?
    Sa spunem ca trecem cu vederea peste Rosia Montana insa a trecut chiar atat de mult timp ca sa uitam de BECHTEL,PETROM, SIDEX GALATI sau Romtelecom ??? Numitorul comun in toata aceasta ecuatie are un singur nume: PSD, ADRIAN NASTASE. Iar daca tu ti-ai permis pe mine sa ma faci Basist, te rog frumos sa-mi permiti si mie sa te fac fie ignorant, fie USL-ist.

    RăspundețiȘtergere