sâmbătă, 29 ianuarie 2011

*Bine v-am gasit

(nu de azi, de ieri)

De fapt, mi-ar pare bine sa ma gasiti voi pe mine, si nu ma refer la politistii si porcurorii lui Base si nici la pupinbasistii ce-mput aerul pe-aici, prin blogosfera cu ragaiala inhalata direct din basul Basului, ci la voi, blogerii curajosi ce tineti sus steagul drepturilor cetatean-omului avand drept corolar dreptul la opinie.

Opinia voastra (de acum si cu opinia mea alaturi), sper, dincolo de degajarea existentei noastre permanente de tensiunea cu care acest presedinte, acest guvern si aceasta putere sustinuta numai de “cei mari” ce “se ingradira, cu-averea si marirea in cercul lor de legi”,  sa determine o opinie convergenta a cator mai multi romani care, uniti, sa termine cu acest boboc de trandafir portocaliu otravit, gata sa infloreasca in Romania, corola imputita a dictaturii basesciene.

3 comentarii:

  1. Te-am adaugat in blogroll.
    Stiu cine esti dupa IP :)
    De ce nu ai incercat sa iti deschizi un blog pe wordpress?

    RăspundețiȘtergere
  2. Welcome to the Party, comrade! :D

    "Impotriva prostiei, zeii insisi lupta in zadar"... Dar asta nu inseamna ca au abandonat vreodata lupta :) ... Ori ne mananca zombii criptocomunisti, ori ii distrugem! Astia-s ca vampirii din filmele horror, ca zombi din I AM LEGEND! Nu mai poate fi vorba de "comunicare" sau "explicatie"! Sunt infectati si trebuie distrusi!

    RăspundețiȘtergere
  3. @theodora0303
    OK. Nu vreau sa pacalesc pe nimeni, numai ca nu mai vreau sa amestec ce-a fost frumos in sufletul meu si ceea ce vreau sa se pastreze, cu ceea se cotidian traiesc si va trebui sa mai traiesc o vreme, obligat de atmosfera din ce in ce mai basinoasa a acestor vremuri.
    Cred ca Worldpress era o idee mult mai buna dar e ceva nou pentru mine si am vag impresia ca mi-as canaliza energia intr-o directie nedefinita. Daca as beneficia de un pilot cred totusi ca m-as aventura.

    @Vlad
    Ori la bal, ori la spital!

    RăspundețiȘtergere