duminică, 6 martie 2011

*Echidistanta lui Traian cel Javra Ordinara

Domnul Basedinte Traian cel Javra Ordinara, la fel de nechemat ca la presedintia Romaniei, ca peste tot unde se afla, ca e in Romania sau oriunde (in viata noastra, a altora si chiar a lui) se afla azi - pe banii si pe obrazul nostru, pentru a fi si pe acolo huiduit, la o maslina si-un cub de gheata - la Luxembourg, la Consiliul European de Primavara al PPE, impotriva prevederilor de echidistanta inpuse de Constitutia Romaniei - a cata oara (?) - terfelita de cel ce - in fapt - e capetenia Derbedeilor-Libertini.

A zis "Unde? Unde? Am gasit!" si-n imensitatea Cretiniei  Sale a zis: "Ma dau distant ha, ha, ha, ha!. Chiar  "echi-" si daca cu bozgorii am am dat cu mucul pe la Al Kuweit - distanta nu? - cu democrat-liberalii o sa dau o raita pe la populari! Ce? E vreun popular in Romania? Hai ca sunt destept, ha, ha! Ce-mi plac desteptaciunile mele ha, ha, ha!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu