marți, 1 februarie 2011

*Anunt de intentie

Pentru primul semestru al anului 2011 imi propun sa-i ajut pe alde Jean-de-Arma

prin manifestarea revoltei ce nu mi-o mai pot reprima singur, ce ma stapaneste si pe care nu mi-o mai pot stapani, impotriva acelora ce-au fost alesi sa ne conduca si au ajuns sa ne stapaneasca –

sa risipeasca aiurea, fara sa-si atinga tinta, ratia ce mi se cuvine din cele

10.000 de casti de protectie, 475 de pulverizatoare, 300 de pistoale mitraliera, 406 pusti, 33.500 de cartuse pentru lansatoare, 1.000 de grenade fumigene, 1.000 de petarde, 10.500 de grenade lacrimogene, si 4.700.000 de cartuse.

Am insa impresia ca nu va fi nevoie si ca Jean-(de-Arma)-de-la-comanda va face ce a facut seful armatei egiptene, adica va pastra echipamentul (ca costa bani! nu?) si nu-l va folosi impotriva revoltei populare legitime a deposedatilor si infometatilor regimului portocaliu basist.

P.S. Imi placeau romanii de altadata… Mai ales unul: Eminescu.

“De-o fi una, de-o fi alta, ce e scris si pentru noi,
Bucurosi le-om duce toate, de e pace sau razboi.”

Poeti si scriitori ne-au dat Romania moderna. Romania moderna ni l-a dat pe Eminescu. Eminescu, daca-l citim, ne da inca idei si indemnuri.

“Zdrobiti oranduiala cea cruda si nedreapta”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu